Činnost ústavu byla v roce 2004 rozdělena do čtyř okruhů:
hodin | % | |
---|---|---|
Skutečná kapacita za r. 2004 | 82 510 | 100 |
z toho odpracováno: | ||
na úkolech A | 37 108 | 44 |
na úkolech B | 20 207 | 25 |
na úkolech C | 1 646 | 2 |
na úkolu D | 3 544 | 4 |
režie k odborným činnostem1) | 6 339 | 8 |
režie provozní a hospodářská | 13 666 | 17 |
1)Do odborné režie je započtena konzultační činnost pracovníků na úkolech, ve kterých nejsou řešiteli, cca 14 pracovních dní každého z nově nastupujících pracovníků, kapacita věnovaná zpracování výroční zprávy, přípravě návrhu plánu činnosti ústavu na r. 2005, kapacita na přípravu úkolů, které z různých důvodů v konečném řešení nebyly zařazeny do plánu práce ústavu, kapacita věnovaná rozesílání publikací, práce na interním úkolu „Správa informačních a komunikačních technologií“, a „Konference k 10. výročí ÚÚR“, činnost ředitele a vedoucích oddělení věnovaná chodu organizační složky, část kapacity pracovnic kanceláře ředitele, apod.
(Popis jednotlivých úkolů A – C je uveden v příloze 3)
A | STÁLÉ ČINNOSTI |
---|---|
A.1. | Dokumentační, informační a vydavatelská činnost |
A.1.1/S6 | Vedení knihovny, dokumentační činnost |
A.1.2/S6 | Vydávání časopisu „Urbanismus a územní rozvoj“ |
A.1.3/S6 | Aktualizace příručky celostátně platných limitů |
A.1.4/S6 | Dotčené orgány státní správy |
A.1.5/S6 | Slovník územního plánování |
A.2. | Operativní úkoly |
A1.2.2.1 | Spolupráce na koncepci bydlení města Ostravy |
A.2.1/S7 | Konzultace a hodnocení projektů regenerace sídlišť |
A.2.2.1/S6 | Poradenská činnost Brno – Medlánky |
A.2.2.3/S6 | Pomoc při přípravě zákona o veřejně soukromých partnerství |
A.2.3/S6 | Spolupráce s vysokými školami |
A.2.4/S6 | Propagace |
A.2.5/S7 | Příprava Programu podpory zřizování nových bytů na venkově v nevyužívaných objektech |
A.2.6/S6 | Posouzení návrhu strategie udržitelného rozvoje v ČR |
A.2.7/S6 | Kritická analýza Kritická analýza aplikace zákona o posuzování vlivů na koncepce a na územně plánovací dokumentaci |
A.2.8/S6 | Doplnění překladu z německého jazyka č.2873 |
A.2.9/S6 | Výstupní zpráva Pracovní skupiny EU |
A.2.10/S6 | Aktualizace stávajícího stavebního zákona v angličtině – digitální verze |
A.2.11/S6 | Konference „Proměny středoevropského prostředí“ |
A.3. | Zahraniční spolupráce-participace ÚÚR na mezinárodních aktivitách |
A.3.1/S7 | Spolupráce na přípravě 4. konference ministrů EU o udržitelném rozvoji I., II. etapa |
A.3.2/S6 | Činnost informačního střediska EU včetně ESPON |
A.3.2.1a/S6 | Činnost informačního střediska EU včetně ESPON - změna |
A.3.3/S6 | Činnost informačního střediska pro OECD a Radu Evropy |
A.3.4/S6 | Překladatelská, dokumentační, rešeršní činnost, jiné mezinárodní aktivity |
A.3.5/S6 | Činnost informačního střediska (Focal Point) IFHP |
A.3.5.1/S3 | Pracovní skupina IFHP „Cestovní ruch a rozvoj měst“ |
A.3.6/S6 | Účast na akcích ARL |
A.3.7/S7 | NUO – HABITAT |
A.4. | Monitorování, zpracování dat, www informace |
A.4.0/S6 | Monitoring územního plánování |
A.4.1/S6 | Evidence územně plánovací činnosti |
A.4.2/S6 | Portál územního plánování |
A.4.3/S6 | Monitorování Sbírky zákonů |
A.4.4/S5 | Monitoring mikroregionů a jejich rozvojových dokumentů |
A.4.5/S5 | Monitorování průměrných cen budované dopravní a technické infrastruktury ve venkovských obcích |
A.4.6/S5 | Aktualizace informací o obvodech obcí s rozšířenou působností |
A.4.7/S7 | Přehled informací o bytové politice z výběru tisku, poskytovaného MMR, za vybraná města |
A.4.8/S7 | Monitoring komunálního bydlení |
A.4.9/S5 | Monitorování územních celků zapsaných v seznamu světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO |
A.4.10/S5 | Monitorování účinnosti státního programu rozvoje cestovního ruchu |
A.4.11/S5 | Monitoring mikroregionů v Jihomoravském kraji |
B | TÉMATICKÉ ÚKOLY |
B.1/S8 | Vyhodnocení a rozbor dotovaných projektů v rámci státního programu podpory ČR |
B.2/S8 | Cestovní ruch a kulturní dědictví |
B.3/S5 | Regionální diferenciace a polarizace aktuálního socioekonomického vývoj ČR |
B.4/S5 | Vymezení základních funkcí v území a možných příčin a způsobů jejich narušení |
B.5/S6 | Spolupráce na novém stavebním zákonu a prováděcích vyhláškách |
B.5.1/S6 | Územně analytické podklady – II. etapa |
B.5.2/S6 | Vymezení zastavěného území obce (ZÚO) |
B.5.3/S6 | Převzetí ÚP VÜC do ZÚR |
B.5.4/S6 | Vymezení ploch s rozdílným charakterem v zastavěném území |
B.5.5/S6 | Zadání regulačního plánu zastavitelných ploch |
B.5.6/S6 | Úprava vztahů v území – metodická aplikace s NSZ |
B.6/S7 | Regenerace sídlišť |
B.7/S5 | Studie rozvoje česko-slovenského příhraničí |
B.8/S5 | Zpracování přehledu veřejných pohřebišť zaniklých v souvislosti s odsunem občanů německé národnosti (především z pohraničních oblastí) |
B.9/S5 | Vymezení koridoru ÚP VÚC |
B.10/S5 | Příprava vybraných historických měst na účast v programu Iniciativy URBAN |
B.12/S3 | Rozbor vztahů mezi přírodovědecko-krajinářskou hodnotou území a jeho atraktivitou pro cestovní ruch v rámci ČR |
B.13.1/S6 | Osnova Politiky územního rozvoje - I. etapa |
B.13.2/S6 | Politika územního rozvoje - II. etapa |
C | PUBLIKACE |
C.1./S7 | Publikace regenerace panelových sídlišť a podporovaného bydlení – anglická verze |
C.2/S7 | Fotografie výstavbových akcí, realizovaných za pomoci dotací MMR do bydlení s doprovodným textem |
INTERNÍ ÚKOLY | |
Ú 46 | Správa informačních a komunikačních technologií |
Ú 63 | Konference k 10. výročí ÚÚR |
Hospodářské smlouvy o převodu příslušnosti hospodařit s majetkem státu na převod pozemků s Lesy ČR v k. ú. Horní Lutyně, s RÚ Kladruby v k. ú. Kladruby, s Ředitelstvím silnic a dálnic Ostrava v k. ú. Petřkovice u Ostravy a návrh smlouvy s ŘSD Hradec Králové na převod pozemků v k. ú. Náchod.
Kupní smlouvy - 18 kupních smluv na odprodej 22 pozemků o celkové výměře 2 849 m2 v k. ú. Doubí, Liberec, Frenštát pod Radhostěm, Krásno nad Bečvou, Razová a Valašské Meziříčí.
Souhlasná prohlášení a předávací protokoly na převod pozemků s městy Žatec, Březnice, Dobříš, Hradec Králové, Trutnov, Vysoké Mýto a Žiželice na převod vlastnictví k 38 pozemkům o celkové výměře 9.045 m2. Dalšími třemi souhlasnými prohlášeními bylo uznáno vlastnictví trafostanice v k. ú. Pražské předměstí a v k. ú. Ústí nad Orlicí Východočeské energetice, a.s. Hradec Králové a objektu bydlení městské části Praha 13 – Radotín.
Notářské zápisy, jimiž bylo osvědčeno SBD Strakonice vlastnictví dvou objektů bydlení po 41 bytů v k. ú.Blatná, městu Kostelec nad Orlicí 8 pozemků o celkové výměře 3.698 m2, narovnány právní vztahy mezi ÚÚR, městem Příbram a pí. Marií Bízkovou ve věci pozemků parc. č. 532 a 533 v k. ú. Příbram, osvědčeno vlastnictvím města Trutnov ke třem objektům bydlení, osvědčen převod 19 stavebních parcel mezi městem Kutná Hora a ÚÚR a státní příspěvkové organizaci Zdravotnické zabezpečení krizových stavů osvědčeno vlastnictví skladu obhospodařovaných zásob ve Lnářích.
Dále byly v tomto období:
Pozemkovému fondu ČR byly zápisy v katastrech nemovitostí převedeny pozemky v k. ú. Tmaň o výměře 13.487 m2, k. ú. Votice o výměře 1.295 m2 a v k. ú. Sedlec u Kutné hory o výměře 250 m2.
Vyhotovena přiznání dani z převodu nemovitostí ze 4 kupních smluv uzavřených na odprodej pozemků v k. ú. Březové Hory, Příbram a Vysoká Pec.
S a.s. Pražská energetika koncipována a uzavřena smlouva o smlouvě budoucí o zřízení věcného břemene na pozemky 2910/89 a 2910/94 v k. ú. Nusle. Pro stejnou lokalitu byla koncipována smlouva o zřízení věcného břemene s s.r.o. Eurotel pro stavbu telekomunikační sítě a SPV TOWER dohoda o dočasném využití pro účely staveništní dopravy.
Na podkladě zcela vypořádaných a do katastru nemovitostí zanesených smluv resp. souhlasných prohlášení a protokolu bylo účtárně ÚÚR podáno 28 návrhů na vyřazení 132 pozemků o celkové výměře 84.945 m2 v účetní hodnotě 7.770.799,-Kč z účetní evidence. Na základě zjištěných nových zápisů v KN předáno účtárně 6 návrhů na zařazení 38 pozemků o celkové výměře 25.869 m2 v účetní hodnotě 2.813.636,-Kč.
Na podkladě zásadních změn v katastrech nemovitostí způsobených digitalizací operátů, při nichž došlo na mnoha listech vlastnictví ke změnám v počtu pozemků, jejich přečíslování a úpravám výměr, byla u všech katastrálních úřadů v ČR zahájena rozsáhlá jednání na zajišťování dokladů z katastrálních operátů potřebných pro uzavírání dalších smluv či jiných nástrojů pro převody pozemků zapsaných na LV ÚÚR.
Archivace týkající se výkupů nemovitostí provedených v minulosti bývalým KIÚ Hradec Králové, čítající 789 položek, byly pro další potřebu a archivaci předány Magistrátu města Hradec Králové.
Činěny další kroky v jednání s městem Kutná Hora ve věci převodu 19 stavebních parcel v k. ú. Sedlec, na nichž jsou postaveny objekty bydlení v vlastnictví OSBD Kutná Hora. Tento převod zastupitelstvo města Kutná Hora schválilo na svých zasedáních v říjnu a prosinci 2004 a 21.12.2004 pak byl podepsán starostkou města Kutná hora a p. Baštou příslušný notářský zápis, jimž budou v KN zaslány citované pozemky na LV ÚÚR, který je pak v roce 2005 formou darovacích smluv převede na OSBD Kutná Hora.
Na požadavky různých subjektů byla průběžně vedena poměrně rozsáhlá korespondence, v nichž byly žadatelům poskytovány informace o stavbách realizovaných v minulosti právními předchůdci ÚÚR, vystavována potvrzení o zaměstnání bývalých pracovníků inženýrských organizací v ČR, dohledávány doklady o jejich výdělcích pro potřeby České správy sociálního zabezpečení, Úřadům pro zastupování státu ve věcech majetkových dohledávány doklady o pohybech pozemků v obdobích let 1957 – 1992, vydávána stanoviska ke stavbách realizovaným různými investory na pozemcích, k nimž ÚÚR přísluší hospodaření resp. na pozemcích sousedících apod.
Na podnět pozemkového úřadu v Rychnově nad Kněžnou bylo vedeno jednání ve věci vlastnictví pozemků souvisejících s rekreačním objektem ÚÚR v Deštném v Orlických horách. Na tyto pozemky až dosud zapsané v LV č. 457 pro k. ú. Deštné v Orlických horách jako vlastnictví, k němuž má příslušnost hospodařit ÚÚR, uplatňuje z titulu přídělových listin z roku 1948 – 1977 požadavek Statutární město Hradec Králové. Tento případ je v současné době ve stádiu korespondence s pozemkovým úřadem, na níž bude v nejbližší době zahájeno jednání o dalších podmínkách užívání zmíněných pozemků s případným nabyvatelem – městem Hradec Králové.
Úkol č. | Pracovníci ÚÚR hodin | V tis. Kč zaokrouhleno | Kooperace hodin | Celkem hodin | Pracovníci ÚÚR/kooperanti % |
---|---|---|---|---|---|
A.1. | Dokumentační, informační a vydavatelská činnost | ||||
A.1.1/S6 | 5069 | 1 267 250 | |||
A.1.2/S6 | 4674 | 1 168 500 | 30 | 4704 | 99/1 |
A.1.3/S6 | 1240 | 310 000 | |||
A.1.4/S6 | 500 | 125 000 | |||
A.1.5/S6 | 300 | 75 000 | |||
A.2. | Operativní úkoly | ||||
A.2.1/S7 | 1022 | 255 500 | |||
A.2.2.1/S7 | 96 | 24 000 | |||
A.2.2.2/S6 | 79 | 19 750 | |||
A.2.2.3/S6 | 58 | 14 500 | |||
A.2.2./S6 | 353 | 88250 | |||
A.2.3/S6 | 317 | 79 250 | |||
A.2.4/S6 | 125 | 31 250 | |||
A.2.5/S5 | 279 | 69 750 | |||
A.2.6/S6 | 226 | 56 500 | |||
A.2.7/S6 | 14 | 3 500 | |||
A.2.8/S6 | 12 | 3 000 | |||
A.2.9/S6 | 208 | 52 000 | |||
A.2.10/S6 | 50 | 12 500 | |||
A.2.11/S6 | 49 | 12 250 | |||
A.3. | Zahraniční spolupráce - participace ÚÚR na mezinárodních aktivitách | ||||
A.3.1./S7 | 184 | 46 000 | |||
A.3.2.1/S6 | 908 | 227 000 | |||
A.3.2.1a/S6 | 793 | 198 250 | |||
A.3.2/S6 | 45 | 11 205 | |||
A.3.3/S6 | 104 | 26 000 | |||
A.3.4/S6 | 1436 | 359 000 | 150 | 1586 | 90/10 |
A.3.5/S6 | 773 | 193 250 | |||
A.3.5.1/S8 | 121 | 30 250 | |||
A.3.6/S6 | 785 | 196 250 | |||
A.3.7/S7 | 519 | 129 750 | |||
A.4. | Monitorování, zpracování dat, www informace | ||||
A.4./S6 | 5200 | 1 300 000 | |||
A.4.1/S6 | 4000 | 1 000 000 | |||
A.4.2/S6 | 600 | 150 000 | |||
A.4.3/S6 | 480 | 120 000 | |||
A.4.4/S5 | 1432 | 358 000 | 175 | 1607 | 89/11 |
A.4.5/S5 | 838 | 209 500 | 110 | 948 | 88/12 |
A.4.6/S5 | 100 | 25 000 | |||
A.4.7/S7 | 847 | 21 1750 | |||
A.4.8/S7 | 1850 | 46 2500 | |||
A.4.9/S5 | 248 | 62 000 | 150 | 398 | 62/38 |
A.4.11/S5 | 1174 | 293 500 | 120 | 1294 | 90/10 |
Úkol č. | Pracovníci ÚÚR hodin | V tis. Kč zaokrouhleno | Kooperace hodin | Celkem hodin | Pracovníci ÚÚR/kooperanti % |
---|---|---|---|---|---|
B.1/S8 | 592 | 148 000 | |||
B.2/S8 | 929 | 232 250 | 135 | 1064 | 87/13 |
B.3/S6 | 222 | 55 500 | |||
B.4/S5 | 170 | 42 500 | |||
B.5./S6 | 4232 | 1 058 000 | 254 | 4486 | 94/13 |
B.5.1/S6 | 736 | 184 000 | 1500 | 2236 | 32/68 |
B.5.2/S6 | 8 | 2 000 | |||
B.5.3/S6 | 136 | 34 000 | 160 | 296 | 45/55 |
B.5.4/S6 | 85 | 21 250 | |||
B.5.5/S6 | 88 | 22 000 | 125 | 213 | 41/59 |
B.5.6/S6 | 284 | 71 000 | 250 | 534 | 53/47 |
B.6/S7 | 476 | 119 000 | |||
B.7/S5 | 1201 | 300 250 | 2375 | 3576 | 33/67 |
B.8/S5 | 1441 | 360 250 | |||
B.9/S5 | 2 | 500 | |||
B.10/S6 | 88 | 22 000 | |||
B.12/S8 | 112 | 28 000 | 70 | 182 | 61/39 |
B.13.1/S6 | 3591 | 897 750 | 120 | 3711 | 96/4 |
B.13.2/S6 | 5814 | 1 453 500 | 1050 | 6864 | 84/16 |
Úkol č. | Pracovníci ÚÚR hodin | V tis. Kč zaokrouhleno | Kooperace hodin | Celkem hodin | Pracovníci ÚÚR/kooperanti % |
---|---|---|---|---|---|
C.1/S7 | 875 | 218 750 | |||
C.2/S5 | 771 | 192 750 |
V podstatě monopolním odběratelem je zřizovatel, tj. Ministerstvo pro místní rozvoj. Úkol A.4.4. byl zpracován i s ohledem na potřeby Ministerstva vnitra. Zejména prostřednictvím publikací a časopisu se ale okruh odběratelů rozšiřuje o orgány státní správy a samosprávy a odbornou veřejnost (knihovny, úřady obcí s rozšířenou působností, stavební úřady, vysoké školy, CHKO, jiná ministerstva, krajské úřady).
V roce 2004 pokračovala spolupráce s Ekonomicko - správní fakultou MU v Brně (vypracování oponentních posudků, vzájemná účast na vybraných akcích organizací), s Fakultou architektury VUT v Brně (oponentní posudky, hodnocení diplomových prací, účast na vybraných akcích atd.), s Fakultou architektury ČVUT v Praze (účast na vybraných akcích, oponentní posudky, kurzy zvláštní odborné způsobilosti). Nově proběhla spolupráce s UJEP (posudek na navrhovaný studijní program) a Přírodovědeckou fakultou UP (aktivní účast na konferenci).
Pro zlepšení informovanosti odborné veřejnosti byly některé výsledky práce ústavu prezentovány v časopisu Urbanismus a územní rozvoj. Prostřednictvím www stránek ústavu jsou významné výsledky činnosti ústavu prezentovány na Internetu.
(v následujícím seznamu jsou uvedeni všichni pracovníci, kteří pracovali k 31.12. 2004 v ÚÚR)
Ředitel:
Kancelář ředitele:
Oddělení studijní a dokumentační:
Oddělení územního rozvoje:
Oddělení informací o územním rozvoji:
Oddělení INKA
Oddělení ekonomické a provozní:
Všechny údaje v tabulce jsou uvedeny v tis. Kč.
Ukazatel | Rozpočet 2004 | Skutečnost 2004 | % plnění | |
schválený | po změnách | 3:2 | ||
1 | 2 | 3 | 4 | |
Běžné výdaje celkem | 23 241,00 | 26 116,00 | 25 721,46 | 98,49 |
v tom: | ||||
---|---|---|---|---|
- neinvestiční nákupy a související výdaje celkem: | 23 028,00 | 25 901,00 | 25 506,96 | 98,48 |
z toho: | ||||
- platy zaměstnanců a ost. platby | 10 990,00 | 11 074,00 | 11 029,88 | 99,60 |
v tom: | ||||
- limit prostředků na platy | 10 640,00 | 10 764,00 | 10 722,27 | 99,61 |
- ostatní platy za provozní práci | 350,00 | 310,00 | 307,61 | 99,22 |
- povinné pojistné | 3 847,00 | 3 876,00 | 3 732,86 | 96,30 |
- ostatní nákupy a výdaje | 8 191,00 | 10 951,00 | 10 744,22 | 98,11 |
- příděl FKSP | 213,00 | 215,00 | 214,50 | 99,77 |
Neinvestiční dotace občanským sdružením | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ostatní dotace a příspěvky | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kapitálové výdaje celkem: | 1 400,00 | 3 800,00 | 3 800,00 | 100,00 |
v tom: - systémové dotace | 1 400,00 | 3 800,00 | 3 800,00 | 100,00 |
Limit počtu zaměstnanců | 47 | 47 | 47 | 100,00 |
Příjmy celkem | 1 400,00 | 1 400,00 | 2 276,17 | 162,58 |
V roce 2004 byly navýšeny prostředky na platy o 124 tis. Kč a to z důvodu pokrytí dalších platů. Ostatní nákupy a výdaje byly posíleny o 2 760 tis. Kč a to především na pokrytí výdajů na kooperace k odborným úkolům, cestovné a opravy.
V roce 2004 byly prostředky čerpány takto:
Položka | Původní rozpočet | Rozpočet po úpravě | Čerpání v tis. Kč | |
---|---|---|---|---|
6111 | Programové vybavení | 500,00 | 1 900.00 | 1 900,00 |
6113 | Nehmotné produkty | 0,00 | 500,00 | 500,00 |
6122 | Stroje | 0,00 | 0.00 | 0.00 |
6125 | hardware | 900,00 | 1 400,00 | 1 400,00 |
CELKEM | 1 400,00 | 3 800,00 | 3 800,00 |
V roce 2004 pokračovala dále kompletace a modernizace výpočetní techniky, včetně softwarového vybavení a to tak, aby odpovídala úrovni zadávaných úkolů, jejichž výstupy jsou náročné na grafická a mapová vyjádření.
Z položky nehmotné produkty byla hrazena spolupráce při výběru, zavedení, optimalizaci a využití technologické podpory při založení informační základny pro zpracování Politiky územního rozvoje a vybraných úkolů ÚÚR.
Seskupení položek | Původní rozpočet | Rozpočet upravený | Čerpání ÚÚR | z toho INKA | |
---|---|---|---|---|---|
501 | Platy zaměstnanců | 10 640 | 10 764 | 10 722,27 | 443,33 |
502 | OOV | 350 | 310 | 307,61 | 1,50 |
503 | Povinné pojištění | 3 847 | 3 876 | 3 732,86 | 155,17 |
50 | Celkem | 14 837 | 14 950 | 14 762,74 | 600,00 |
513 | Nákup materiálu | 1 200 | 735 | 691,22 | 18,40 |
514 | Finanční výdaje | 0 | 10 | 5,23 | 0 |
515 | Nákup vody, energie + PHM | 628 | 565 | 526,74 | 11,32 |
516 | Nákup služeb | 5 363 | 8 404 | 8 340,35 | 1 263,02 |
517 | Ostatní nákupy | 945 | 1 154 | 1 099,02 | 4,90 |
51 | Celkem | 8 136 | 10 868 | 10 662,56 | 1 297,64 |
534 | Příděl FKSP | 213 | 215 | 214.50 | 8,86 |
536 | Kolky | 20 | 14 | 13,08 | 13,08 |
536 | Poplatky | 35 | 69 | 68,58 | 4,80 |
53 | Celkem | 268 | 298 | 296,16 | 26,74 |
5 běžné výdaje – c e l k e m | 23 241 | 26 116 | 25 721,46 | 1 924,38 | |
z toho : | |||||
seskupení 51 + 53 | 8 404 | 11 166 | 10 958,72 | 1 324,38 | |
seskupení 51+53-FKSP | 8 191 | 10 951 | 10 744,22 | 1 315,52 |
Čerpání mzdových prostředků a stavu pracovníků k 31.12.2004 dle výkazu Práce- 2-O4
Ukazatel | Jednotka | Rozpočet schválený | Rozpočet upravený | Skutečnost |
---|---|---|---|---|
Průměrný přep. počet pracovníků | os. | 47 | 47 | 47 |
Přepočtený stav k 31.12.2003 | os. | 47 | 47 | 47 |
Platy zaměstnanců a ostatní platby z toho: | tis. Kč | 10 990,00 | 11 074,00 | 11 029,88 |
Platy zaměstnanců | tis. Kč | 10 640,00 | 10 764,00 | 10 722,27 |
Ostatní platby | tis. Kč | 350,00 | 310,00 | 307,61 |
Průměrný plat | Kč | 18 865,00 | 19 085,00 | 19 010,00 |
Prostředky na platy zaměstnanců byly vyčerpány na 99,61 %. Prostředky na OOV byly sníženy o 40 tis.Kč a takto upravené byly čerpány na 99,04 %. Převážná část byla vynaložena na vydávání časopisu, dokumentační činnost a vedení knihovny. Dále pak na odbornou činnost, úklidové a řemeslnické práce.
příjmy za publikace | 35,44 |
příjmy za časopis | 159,74 |
Celkem příjmy z vlastní činnosti | 195,18 |
---|---|
příjmy z pronájmu bytů | 303,98 |
příjmy z nebytových prostor | 748,06 |
Celkem příjmy z pronájmů | 1 052,04 |
příjmy z prodeje neinvestičního majetku | 9,70 |
příjmy z prodeje pozemků | 940,35 |
příjmy z pronájmu v rámci činnosti INKA Praha | 19,16 |
příjmy z úroků | 0,47 |
příjmy neidentifikovatelné vč. příjmů ze zahraniční spolupráce | 59,27 |
Celkem příjmy | 2 276,17 |