Činnost ústavu byla v roce 2012 rozdělena do čtyř okruhů:
hodin | % | |
---|---|---|
Skutečná kapacita za r. 2012 | 68 096 | 100 |
z toho odpracováno: | ||
na úkolech A | 44 046 | 62 |
na úkolech B | 8 135 | 12 |
na úkolech C | 104 | 1 |
na úkolech D* (bez IÚ 4 Provozní režie) | 5 635 | 10 |
režie provozní** | 10 176 | 15 |
Poznámka:
* Do skupiny úkolů „D“ jsou zařazeny interní úkoly IÚ 1 - Správa informačních a komunikačních technologií, IÚ 2 - Aplikace GIS a IÚ 3 - Odborná režie, které se svým řešením podílí na odborných úkolech (odborných činnostech A, B, C) ÚÚR.
Do režie k odborným činnostem je započtena konzultační činnost zaměstnanců na úkolech, na kterých nejsou řešiteli, cca 10 pracovních dní každého z nově nastupujících zaměstnanců, kapacita věnovaná zpracování výroční zprávy, přípravě plánu činnosti ústavu na r. 2013, kapacita na přípravu úkolů, které nebyly z různých důvodů v konečném řešení zařazeny do plánu práce ústavu, činnost ředitele a vedoucích oddělení věnovaná chodu organizační složky a část kapacity zaměstnankyň kanceláře ředitele.
** Do provozní režie jsou započteny práce, vykázané na interním úkolu IÚ 4, vykonávané především zaměstnanci Kanceláře ředitele.
Popis jednotlivých úkolů je uveden v příloze 3.
A.1 | Dokumentační, informační a vydavatelská činnost |
---|---|
A.1.1/ÚP | Vedení knihovny, dokumentační činnost |
A.1.2/ÚP | Vydávání časopisu „Urbanismus a územní rozvoj“ |
A.1.3/ÚP | Aktualizace příručky Limity využití území |
A.1.4/ÚP | Dotčené orgány |
A.1.5/ÚP | Slovník územního plánování |
A.1.6/ÚP | Konzultační středisko ke stavebnímu právu |
A.1.7/ÚP | Územně analytické podklady (ÚAP) |
A.1.8/ÚP | Politika územního rozvoje |
A.1.9/ÚP | Principy a pravidla územního plánování |
A.1.10/RP | Certifikační orgán VaV na úseku regionálního rozvoje |
A.2 | Operativní úkoly |
A.2.1/ÚP | Poradenská činnost pro veřejnou správu |
A.2.2/ÚP | Spolupráce s vysokými školami |
A.3 | Zahraniční spolupráce - participace ÚÚR na mezinárodních aktivitách |
A.3.1/RP | Činnost národního kontaktního místa OP ESPON 2013 |
A.3.2/BP | NUO HABITAT |
A.3.3/ÚP | Společný dokument územního rozvoje států V4+2 |
A.3.4/ÚP | Mezinárodní aktivity |
A.4 | Monitorování, zpracování dat, www informace |
A.4.1/ÚP | Evidence územně plánovací činnosti |
A.4.2/ÚP | Portál územního plánování |
A.4.3/ÚP | Monitorování Sbírky zákonů |
A.4.4/RP | Monitoring mikroregionů a podpora jejich rozvoje |
A.4.5/RP | Monitoring průměrných cen budované dopravní a technické infrastruktury |
A.4.6/RP | Aktualizace informací o obvodech obcí s rozšířenou působností |
A.4.7/RP | Monitoring indikátorů pro hodnocení Strategie regionálního rozvoje |
A.4.8/BP | Monitoring komunálního bydlení |
A.4.9/BP | Monitoring poskytování desetiletých půjček na opravy bytového fondu |
A.4.10/ÚP | Analýza výkonu státní správy na úseku územního plánování a stavebního řádu |
A.4.11/BP | Monitoring dotací v rámci programů podpory bydlení |
A.4.12/ÚP | Monitoring judikatury z oblasti ÚP |
A.4.13/SŘ | Systém stavebně technické prevence |
A.4.14/BP | Monitoring dotací pro regeneraci sídlišť |
A.4.15/SŘ | Dotazníkové šetření a podklady pro Analýzu stavu na úseku územního plánování a stavebního řádu – speciální stavební úřady |
B.1/ÚP | Analýza vztahů datových sad veřejné správy |
B.2/ÚP | Zvyšování kultury výstavby - Evropské Fórum Politik architektury (EFAP) |
B.3/ÚP | Metodická podpora vyhodnocování vlivů územních plánů na udržitelný rozvoj území na základě provedené analýzy současné praxe |
B.4/ÚP | Novelizace prováděcích vyhlášek ke stavebnímu zákonu na úseku územního plánování |
B.5/ÚP | Novela vyhlášky č. 561/2006 Sb. |
B.6/BP | Hodnocení projektů regenerace sídlišť |
B.7/ÚP | Územní studie rozvoje česko-saského příhraničí |
B.8/RP | Účast ve výzvě na projekt OP ESPON / Priorita 4 |
B.9/RP | Technická pomoc při přípravě operačních programů přeshraniční spolupráce pro programové období 2014 – 2020 |
B.10/BP | Sociální ubytovny jako dlouhodobé bydlení pro sociálně slabé (analýza) |
B.12/ÚP | Metodiky na úseku ÚP |
B.13/BP | Vybrané údaje o bydlení 2012 |
B.14/RP | Aktualizace rozvojových znaků obcí a obvodů ORP České republiky |
B.15/RP | Sídelní struktura v ÚAP krajů jako podklad pro ZÚR |
C.1/ÚP | Vydání publikace Camillo Sitte: Stavba měst podle uměleckých zásad |
IÚ 1 | Správa informačních a komunikačních technologií |
IÚ 2 | Správa GIS |
IÚ 3 | Odborná režie |
IÚ 4 | Provozní režie |
IÚ 5 | Propagace ÚÚR |
Úkol č. | Zaměstnanci ÚÚR (hodiny) |
Provozní hodina1 v Kč |
Mzdová hodina2 v Kč |
CELKEM v Kč |
A.1 | Dokumentační, informační a vydavatelská činnost | |||
---|---|---|---|---|
A.1.1/ÚP | 4 856 | 713 832 | 1 209 144 | 1 922 976 |
A.1.2/ÚP | 5 081 | 746 907 | 1 265 169 | 2 012 076 |
A.1.3/ÚP | 1 944 | 285 768 | 484 056 | 769 824 |
A.1.4/ÚP | 419 | 61 593 | 104 331 | 165 924 |
A.1.5/ÚP | 149 | 21 903 | 37 101 | 59 004 |
A.1.6/ÚP | 2 124 | 312 228 | 528 876 | 841 104 |
A.1.7/ÚP | 1 762 | 259 014 | 438 738 | 697 752 |
A.1.8/ÚP | 2 744 | 403 368 | 683 256 | 1 086 624 |
A.1.9/ÚP | 1 530 | 224 910 | 380 970 | 605 880 |
A.1.10/RP | 505 | 74 235 | 125 745 | 199 980 |
A.2 | Operativní úkoly | |||
A.2.1/ÚP | 832 | 122 304 | 207 168 | 329 472 |
A.2.2/ÚP | 110 | 16 170 | 27 390 | 43 560 |
A.3 | Zahraniční spolupráce, participace ÚÚR na mezinárodních aktivitách | |||
A.3.1/RP | 1 344 | 197 568 | 334 656 | 532 224 |
A.3.2/BP | 364 | 53 508 | 90 636 | 144 144 |
A.3.3/ÚP | 2 391 | 351 477 | 595 359 | 946 836 |
A.3.4/ÚP | 942 | 138 474 | 234 558 | 373 032 |
A.4 | Monitorování, zpracování dat, www informace | |||
A.4.1/ÚP | 2 728 | 401 016 | 679 272 | 1 080 288 |
A.4.2/ÚP | 806 | 118 482 | 200 694 | 319 176 |
A.4.3/ÚP | 469 | 68 943 | 116 781 | 185 724 |
A.4.4/RP | 1 143 | 168 021 | 284 607 | 452 628 |
A.4.5/RP | 854 | 125 538 | 212 646 | 338 184 |
A.4.6/RP | 535 | 78 645 | 133 215 | 211 860 |
A.4.7/RP | 711 | 104 517 | 177 039 | 281 556 |
A.4.8/BP | 1 740 | 255 780 | 433 260 | 689 040 |
A.4.9/BP | 954 | 140 238 | 237 546 | 377 784 |
A.4.10/ÚP | 1 528 | 224 616 | 380 472 | 605 088 |
A.4.11/BP | 25 | 3 675 | 6 225 | 9 900 |
A.4.12/ÚP | 516 | 75 852 | 128 484 | 204 336 |
A.4.13/SŘ | 4 047 | 594 909 | 1 007 703 | 1 602 612 |
A.4.14/BP | 116 | 17 052 | 28 884 | 45 936 |
A.4.15/SŘ | 777 | 114 219 | 193 473 | 307 692 |
Úkol č. | Zaměstnanci ÚÚR hodin | Provozní hodina v Kč |
Mzdová hodina v Kč |
CELKEM v Kč |
B.1/ÚP | 104 | 15 288 | 25 896 | 41 184 |
B.2/ÚP | 493 | 72 471 | 122 757 | 195 228 |
B.3/ÚP | 390 | 57 330 | 97 110 | 154 440 |
B.4/ÚP | 43 | 6 321 | 10 707 | 17 028 |
B.5/ÚP | 237 | 34 839 | 59 013 | 93 852 |
B.6/BP | 757 | 111 279 | 188 493 | 299 772 |
B.7/ÚP | 1 511 | 222 117 | 376 239 | 598 356 |
B.8/RP | 282 | 41 454 | 70 218 | 111 672 |
B.9/ÚP | 1 341 | 197 127 | 333 909 | 531 036 |
B.10/BP | 472 | 69 384 | 117 528 | 186 912 |
B.12/ÚP | 697 | 102 459 | 173 553 | 276 012 |
B.13/BP | 593 | 87 171 | 147 657 | 234 828 |
B.14/RP | 623 | 91 581 | 155 127 | 246 708 |
B.15/RP | 592 | 87 024 | 147 408 | 234 432 |
Úkol č. | Zaměstnanci ÚÚR hodin | Provozní hodina v Kč |
Mzdová hodina v Kč |
CELKEM v Kč |
C.1/ÚP | 104 | 15 288 | 25 896 | 41 184 |
Úkol č. | Zaměstnanci ÚÚR hodin | Provozní hodina v Kč |
Mzdová hodina v Kč |
CELKEM v Kč |
IÚ 1 | 1 743 | 256 221 | 434 007 | 690 228 |
IÚ 2 | 166 | 24 402 | 41 334 | 65 736 |
IÚ 3 | 3 672 | 539 784 | 914 328 | 1 454 112 |
IÚ 4 | 10 176 | 1 495 872 | 2 533 824 | 4 029 696 |
IÚ 5 | 54 | 7 938 | 13 446 | 21 384 |
1) Provozní hodina činí 147,- Kč přímé věcné náklady za rok 2012 na jednoho zaměstnance (t. j. náklady na provoz celkem /minus/ FKSP /minus/ kooperace /poděleno/ fondem pracovní doby na 1 zaměstnance v hodinách na rok 2012 (hod.) /poděleno/ počtem zaměstnanců.
2) Mzdová hodina činí 249,- Kč mzdové náklady (vč. povinného pojištění) za rok 2012 na jednoho zaměstnance (t. j. celkové mzdové náklady vč. povinného pojištění /minus/ OOV na rok 2012 /poděleno/ na 1 zaměstnance fondem pracovní doby v hodinách na rok 2012 (hod.) /poděleno/ počtem zaměstnanců).
Hlavním a nejdůležitějším odběratelem úkolů řešených ústavem je zřizovatel, tj. Ministerstvo pro místní rozvoj. Zejména prostřednictvím publikací a časopisu se ale okruh odběratelů rozšiřuje o orgány státní správy a samosprávy a odbornou veřejnost (jiná ministerstva a jejich podřízené organizace, krajské úřady, úřady územního plánování, stavební úřady, projektanti, vysoké školy, studenti, knihovny a další), kterým slouží k celoživotnímu vzdělávání.
V roce 2012 pokračovala spolupráce s vysokými školami, a to zejména s Fakultou architektury VUT v Brně, s Fakultou architektury ČVUT v Praze, Ekonomicko-správní a Přírodovědeckou fakultou MU v Brně atd.
Prostřednictvím www stránek ústavu (www.uur.cz) jsou výsledky činnosti ústavu prezentovány na internetu.
Prostřednictvím ÚÚR zajišťuje Odbor územního plánování v souladu se stavebním zákonem metodickou podporu uplatňování soudobých poznatků územního plánování a poznatků stavebně technických, jakož i veřejných zájmů ve výstavbě a stavebnictví, zejména v ochraně životů a zdraví, v péči o životní prostředí a v ochraně kulturního, archeologického a přírodního dědictví.
Ústav územního rozvoje splňuje výše uvedený úkol mimo jiné vydáváním publikací a časopisu Urbanismus a územní rozvoj. Odborné veřejnosti je určena veřejně přístupná odborná knihovna, poskytující knihovnické a informační služby. Její knihovní fond je dostupný klasickým způsobem a informace o něm i přes internet.
Nejdůležitější publikace/příručky, určené pořizovatelům a projektantům územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů, jsou pravidelně aktualizovány na webových stránkách ÚÚR, např. Limity využití území, Dotčené orgány, Principy a pravidla územního plánování, Průměrné ceny dopravní a technické infrastruktury aj.
Dalším důležitým výstupem činnosti ÚÚR je spolupráce na vypracování metodických návodů MMR, souvisejících zejména s pořizováním územně plánovací dokumentace a územně analytických podkladů, které jsou zveřejňovány na webu Ministerstva pro místní rozvoj na stránkách Odboru územního plánování a Odboru stavebního řádu, resp. na stránkách ÚÚR. V roce 2012 byly vydány 3 metodiky. Rozpracováno bylo dalších 15 metodik.
Činnost Konzultačního střediska ke stavebnímu právu představuje významnou část komunikace s orgány veřejné správy. Účelem konzultačního střediska je poskytovat konzultační a metodickou pomoc krajským úřadům, úřadům územního plánování a stavebním úřadům při plnění úkolů, které pro ně vyplývají ze stavebního zákona a touto pomocí jim usnadnit i činnost spojenou s vyřizováním dotazů, se kterými se na ně obrací veřejnost. Konzultační středisko má za cíl sjednocovat výkon státní správy při aplikaci stavebního zákona č. 183/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, v praxi. Na základě vyhodnocení dosavadních zkušeností a poznatků z činnosti konzultačního střediska se ukazuje, že sjednocovat výklady stavebního práva poskytované a uplatňované jednotlivými složkami veřejné správy je nezbytné. Konzultační středisko provozuje na webu ÚÚR samostatné stránky. Pro orgány veřejné správy je v jejich rámci k dispozici internetová diskuse. Odborné veřejnosti jsou dále k dispozici informace v podobě otázek a odpovědí v rubrice 1000 otázek.
Rovněž portály spravované ÚÚR, tj. Portál územního plánování a Slovník územního plánování, napomáhají odborné i laické veřejnosti plnohodnotně se seznámit se všemi zásadními požadavky vyplývajícími z územního plánování. Portál územního plánování je otevřeným, průběžně aktualizovaným systémem odkazů (rozcestníkem) na relevantní informace v oboru územního plánování a územního rozvoje, vyplývajících jak z činností ÚÚR, tak externích zdrojů. Cílem Slovníku územního plánování je udržovat definice pojmů územního plánování a souvisejících oborů v souladu s aktuálními právními předpisy.
V roce 2012 byly soustavně sledovány relevantní podklady pro aktualizaci Politiky územního rozvoje ČR 2008 (PÚR). Bylo v několika verzích zpracováno pracovní znění Zprávy o uplatňování PÚR ČR 2008. Součástí této Zprávy… je Vyhodnocení vlivů PÚR na udržitelný rozvoj území, které formou kooperace zpracovala firma Atelier T-plan, s.r.o. Součástí řešení úkolu byla i aktivní účast řešitelů na jednáních Konzultačního výboru pro PÚR. V roce 2012 pokračovala spolupráce na úseku územního rozvoje států V4+2 (Bulharska, České republiky, Maďarska, Polska, Rumunska a Slovenska). V souladu se závěry ministrů států V4+2 zodpovědných za územní rozvoj pokračovaly práce na zpracování Společné strategie územního rozvoje států V4+2. Kromě zpracování několika kapitol byl ÚÚR pověřen i koordinací 1. pracovního znění tohoto dokumentu.
V roce 2012 byla dokončována Územní studie rozvoje česko-saského příhraničí.
Ústav územního rozvoje se podílí na řadě dalších zahraničních aktivit.
Odborem evropské územní spolupráce je ÚÚR pověřen výkonem činnosti Národního kontaktního místa programu ESPON v ČR (European Spatial Planning Observation Network – Evropská monitorovací síť pro územní rozvoj a soudržnost)
Odborem evropských záležitostí je ÚÚR pověřen výkonem činnosti Národního centra bydlení a rozvoje sídel v České republice (Agenda HABITAT – National Urban Observatory).
Z pověření Odboru územního plánování je ÚÚR členem IFHP (International Federation for Housing and Planning – Mezinárodní federace pro bydlení a plánování). Členství v IFHP umožňuje zaměstnancům ÚÚR seznamovat se s nejnovějšími světovými trendy v oblasti bydlení a plánování a poznatky zprostředkovávat odborné veřejnosti.
Dále je ústav členem SPA-CE-NET (Network of Spatial Research and Planning Institutes in Central and Eastern Europe) – sítě středoevropských metodických a výzkumných institucí, zabývajících se výzkumem, monitoringem i operativním servisem územního a prostorového plánování na evropské, celostátní, regionální i lokální úrovni.
Ústav územního rozvoje v rámci stálých činností řeší rovněž řadu monitorovacích úloh. V souladu se stavebním zákonem byl zřizovatelem pověřen vedením Evidence územně plánovací činnosti, jejímž předmětem jsou data o územně plánovací dokumentaci a územních studiích včetně průběhu jejich pořizování, dále pak zastavitelných plochách a účelu jejich využití. Pro zajištění evidence a jejího zveřejňování způsobem umožňujícím dálkový přístup ÚÚR vyvíjí a provozuje webové aplikace pro prohlížení a on-line aktualizaci databáze pověřenými pracovníky krajských úřadů. Informace o schválených územních plánech významně ovlivňují rozhodování soukromého sektoru o tom, kam vloží své prostředky a jaký bude jeho podíl na rozvoji obcí nebo krajů. Tyto informace jsou dále jedním z rozhodujících podkladů pro získávání veřejných prostředků, a to i z evropských fondů.
Další významnou úlohou, zadanou Odborem rozvoje a strategie regionální politiky, je provozování Informačního systému mikroregionů ako podkladu pro podporu jejich rozvoje. V rámci úkolu se uskutečnil již VI. ročník semináře k problematice mikroregionů, tentokrát se zaměřením na rozvoj a fungování mikroregionů. Pro uvedený odbor jsou zpracovávány i další monitorovací úlohy, např. Průměrné ceny dopravní a technické infrastruktury, Informace o obvodech obcí s rozšířenou působností nebo Indikátory pro hodnocení realizace Strategie regionálního rozvoje.
Pro Odbor politiky bydlení a Státní fond rozvoje bydlení slouží Monitoring dotací v rámci programů podpory bydlení, Monitoring komunálního bydlení, Monitoring dotací pro regeneraci sídlišť, Hodnocení projektů regenerace panelových sídlišť a Vybrané údaje o bydlení.
S ohledem na měřítko se řešeným úkolům vymyká další monitorovací úloha Systém stavebně technické prevence. Sledovanou jednotkou je v tomto případě stavba a její konstrukce, zatímco předmětem řešení ostatních úkolů je území, požadavky na jeho využití a možnosti jeho využití.
V rámci úkolu je provozována a dále vyvíjena webová aplikace iSSTP (on-line systém stavebně technické prevence), která je průběžně doplňována získanými daty o událostech (vady, poruchy a havárie staveb). V průběhu roku byly kontaktovány obecné stavební úřady a pověřeným pracovníkům úřadů předány přístupové údaje do systému.
Některé výsledky práce ústavu byly pro další zlepšení informovanosti odborné veřejnosti uvedeny v časopisu Urbanismus a územní rozvoj. Odběratelům časopisu byl s č. 5/2012 poskytnut jako mimořádná příloha sborník ze semináře AUÚP na téma Urbanistická koncepce a změny územních plánů. . V čísle 6/2012 byl jako zvláštní příloha distribuováno pracovní úplné znění zákona o územním plánování a stavebním řádu, obsahující i novelu tohoto zákona, tedy úplné znění platné od 1. 1. 2013.
Výsledky činnosti ústavu jsou prezentovány na internetu prostřednictvím webových stránek ústavu (www.uur.cz). Stránky jsou archivovány několikrát ročně a jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu Národní knihovny ČR.
Organizační schéma k 31. 12. 2012
Počet zaměstnanců k 31. 12. 2012 činil 37 osob.
K 30. 6. 2012 se vzdala funkce vedoucí oddělení informací o územním rozvoji Ing. arch. Zdenka Hladišová, CSc. a novým vedoucím od 1. 7. 2012 byl jmenován Ing. arch. Jaroslav Tušer, CSc.
K 30. 6. 2012 se na základě vlastní žádosti vzdal funkce ředitel ÚÚR Mgr. Robert Veselý a k témuž dni ukončil v ústavu pracovní poměr. Od 1. 7. 2012 byla RM č. 77/2012 pověřena řízením ÚÚR Ing. Alena Navrátilová.
Na základě pokynu ze zřizovatelského odboru nebyla obsazena 2 pracovní místa za zaměstnance, kteří v r. 2012 ukončili pracovní poměr.
V následujícím seznamu jsou uvedeni všichni zaměstnanci ÚÚR k 31. 12. 2012.
Období: 2012
KAPITOLA: 317
v tis. Kč
Ukazatel | Rozpočet 2012 | Skutečnost 2012 | % plnění | |
---|---|---|---|---|
schválený | po změnách | |||
1 | 2 | 3 | 4 | |
Běžné výdaje celkem | 31 150 | 31 777 | 27 597 | 86,85 |
v tom: | ||||
- neinvestiční nákupy a související výdaje celkem: | 31 015 | 31 653 | 27 472 | 86,79 |
z toho: | ||||
- - platy zaměstnanců a ost. platby | 12 902 | 12 902 | 12 719 | 98,58 |
v tom: | ||||
- - - limit prostředků na platy | 12 453 | 12 453 | 12 436 | 99,86 |
- - - ostatní platy za provedenou práci | 449 | 449 | 283 | 63,02 |
- - povinné pojistné | 4 739 | 4 739 | 4 255 | 89,77 |
- - ostatní nákupy a výdaje | 13 374 | 14 012 | 10 498 | 74,92 |
- příděl FKSP | 135 | 135 | 124 | 91,85 |
- náhrady mezd v době nemoci | 50 | 29 | 58,00 | |
Neinvestiční dotace občanským sdružením | 0 | 0 | 0 | 0 |
ESPONTrain-EU | 0 | 507 | 123 | 24,26 |
Kapitálové výdaje celkem: | 4 600 | 4 600 | 2 820 | 60,91 |
v tom: - systémové dotace | 4 600 | 4 600 | 2 820 | 60,91 |
Výdaje (běžné + kapitálové) celkem: | 35 750 | 36 377 | 30 417 | 83,62 |
Limit počtu zaměstnanců | 39 | 39 | 37 | 94,87 |
Příjmy celkem | 1 870 | 1 870 | 1 996 | 106,74 |
Nejvyšší čerpání běžných výdajů představuje seskupení pol. 5169 - úkol č. 6/87 Politika územního rozvoje, dokumentační a vydavatelská činnost, operativní činnost – 5 295 tis. Kč, což činí 50,44 % z celkových neinvestičních výdajů. Dále pak služby telekomunikací – 996 tis. Kč, spotřeba energií 685 tis. Kč, opravy a údržba 1 568 tis. Kč, z toho údržba budovy 911 tis. Kč.
V roce 2012 byly prostředky čerpány takto:
v tis. Kč
Položka | Původní rozpočet | Rozpočet po úpravě | Čerpání | |
---|---|---|---|---|
6111 | Programové vybavení | 2 100 | 950 | 17,51 |
6122 | Stroje,přístroje a zařízení | 1 100 | - | - |
6125 | Výpočetní technika | 1 400 | 3 650 | 2 802,51 |
CELKEM | 4 600 | 4 600 | 2 820,02 |
V roce 2012 bylo rozhodnuto o vázání kapitálových výdajů v celkovém objemu 1 740,93 tis. Kč.
Z toho:
Dle schváleného investičního záměru bylo pořízeno: 12 ks PC sestav, z rozhodnutí zřizovatelského odboru bylo pořízeno zařízení pro videokonferenci, SFP moduly switchů, dodávka a instalace kamerového systému včetně zabezpečení volně přístupných kamer, nová telefonní ústředna.
v tis. Kč
Seskupení položek | Původní rozpočet | Rozpočet upravený | Čerpání | ||
---|---|---|---|---|---|
501 | Platy zaměstnanců | 12 453 | 12 453 | 12 435,84 | |
501 | Platy zaměstnanců ESPONTrain EU | - | 60 | 16,92 | |
502 | OOV | 449 | 449 | 282,90 | |
503 | Povinné pojištění | 4 739 | 4 739 | 4 255,53 | |
503 | Povinné pojištění ESPONTrain EU | - | 23 | 5,48 | |
50 | Celkem | 17 641 | 17 724 | 16 996,67 | |
513 | Nákup materiálu | - | 1 200 | 833,23 | |
514 | Finanční výdaje | - | 5 | 0,80 | |
515 | Nákup vody, energie + PHM | - | 885 | 763,84 | |
516 | Nákup služeb | 11 074 | 8 574 | 6 597,29 | |
517 | Ostatní nákupy | 2 300 | 2 760 | 2 145,48 | |
51 | Celkem | 13 374 | 13 424 | 10 340,64 | |
5151 | ESPONTrain EU | - | 1 | 0,18 | |
5152 | ESPONTrain EU | - | 3 | 1,09 | |
5154 | ESPONTrain EU | - | 5 | 0,73 | |
5156 | ESPONTrain EU | - | 7 | - | |
5162 | ESPONTrain EU | - | 7 | 2,75 | |
5169 | ESPONTrain EU | - | 300 | 94,99 | |
5173 | ESPONTrain EU | - | 100 | - | |
51 | Celkem | - | 423 | 99,74 | |
534 | Příděl FKSP | 135 | 135 | 124,00 | |
534 | Příděl FKSP ESPONTrain EU | - | 1 | 1,00 | |
536 | Kolky | - | 10 | 0,15 | |
536 | Poplatky | - | 10 | 5,35 | |
53 | Celkem | 135 | 156 | 130,50 | |
542 | Náhrady mezd v době nemoci | - | 50 | 29,26 | |
54 | Celkem | - | 50 | 29,26 | |
5 | BĚŽNÉ VÝDAJE – c e l k e m | 31 150 | 31 777 | 27 596,81 | |
z toho: | |||||
seskupení 51+53+54 | 13 509 | 14 053 | 10 600,14 | ||
seskupení 51+53+54-FKSP | 13 374 | 13 917 | 10 475,14 |
Čerpání mzdových prostředků a stavu zaměstnanců k 31. 12. 2012 dle výkazu Práce – 2 - O4
Ukazatel | Jednotka | Rozpočet schválený | Rozpočet upravený | Skutečnost |
---|---|---|---|---|
Průměrný přep. počet zaměstnanců | os. | 39 | 39 | 37 |
Přepočtený stav k 31. 12. 2012 | os. | 37 | ||
Platy zaměstnanců a ostatní platby | tis. Kč | 12 902 | 12 962 | 12 735,66 |
z toho: | ||||
- Platy zaměstnanců | tis. Kč | 12 453 | 12 513 | 12 542,76 |
- Ostatní platby | tis. Kč | 449 | 449 | 282,90 |
Průměrný plat | Kč | 26 737 | 26 737 | 28 047 |
v tis. Kč
Příjmy z vlastní činnosti | 130,19 |
Příjmy z pronájmu | 1 598,62 |
Příjmy z úroků | 0,11 |
Ostatní nedaňové příjmy | 239,15 |
Příjmy z prodeje HIM | 28,00 |
Celkem | 1 996,07 |
---|
V rámci vlastního kontrolního systému byly provedeny kontroly pokladny, nákupů techniky (kapitálové výdaje) a prověřeny namátkově položky v seskupení 516.
Charakteristika Ústavu územního rozvoje v roce 2012 (VZ_2012 uvod.pdf, 981 kB)
Pro prohlížení je nutno použít Acrobat Reader.